کد خبر: 304235
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
بازدید 353
معرفی برگزیدگان مهرواره استانی طنز«از شنبه»

برگزیدگان مهرواره طنز«از شنبه» که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با موضوع کنترل وزن در دانش‌آموزان برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، برگزیدگان مهرواره طنز«از شنبه» که به همت کانون استان قزوین با موضوع کنترل وزن در دانش‌آموزان در دو سطح اعضا و مربیان برگزار شده بود، معرفی شدند.

در فراخوان این مهرواره از مربیان و اعضای 12 تا 18 سال مراکز فرهنگی و هنری کانون استان دعوت شده بود تا آثار طنز خود را با موضوع کنترل وزن و ترویج زندگی سالم در قالب قصه‌گویی، داستان کوتاه و شعر به دبیرخانه این مهرواره ارسال کنند.

بر این اساس در بخش قصه‌گویی طنز مربیان، «فاطمه جمالی» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شریفیه و در بخش اعضا، «محمدحسین یکه فلاح »و «مهدیه رفیعی» هر دو از مرکز شماره یک کانون آبیک با مربی‌گری«زهرا یکه‌فلاح»، «مطهره گروسی» از مرکز شماره یک قزوین با مربی‌گری آزاده آقامیربها، «ریحانه ملا حسنی» از مرکز شماره سه قزوین با مربی‌گری «نرگس پیله‌فروشها» و «سارینا حاجی» از مرکز شماره یک قزوین با مربی‌گری آزاده آقامیربها برگزیدگان این مهرواره استانی هستند.

در بخش داستان و شعر طنز، «راضیه رجبی» مربی ادبی مرکز ضیاآباد، «حنانه مهری» مربی ادبی مرکز الوند، «نرگس لشگری» مربی مسوول مرکز ضیاآباد، «زهرا یکه فلاح» مربی مسوول مرکز شماره یک کانون آبیک و «سحر طاهرخانی» مربی ادبی مرکز شماره دو تاکستان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

هم‌چنین پس از داوری « حسنا محمدی» و «مهدیه رفیعی» از مرکز شماره یک آبیک با مربی گری زهرا یکه فلاح و «مائده صالحی» از همان مرکز با مربی‌گری لیلا یکه فلاح و نیز «مطهره گروسی» از مرکز الوند با مربی‌گری حنانه مهری به عنون اعضای برگزیده در بخش داستان و شعر طنز این مهرواره شناخته شدند.

گفتنی است این مهرواره در سطح استانی با محوریت طرح تحولی کنترل وزن دانش‌آموزان با رویکرد ترویج زندگی سالم و فعال در زمستان 1399 برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =