فرصتی طلایی برای کودکان و نوجوانان باغشهر فین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، میهمان مسئولین باغشهر فین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان میهمان مسئولین باغشهر فین شد.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به همراه نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون با مسئولین باغشهر فین دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور بخشدار، رئیس شورای اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونین فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس دادگستری و معتمدین شهر  در محل بخشداری برگزار گردید؛ مسائل کودکان از منظرهای تربیت دینی، تربیت اجتماعی و... مورد بحث و گفتگو  قرار گرفت. 

پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست؛ در خصوص اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و اسلامی در زندگی و آینده کودکان سخن گفت. 

وی اذعان داشت: کانون برای کودکان باغشهر فین موهبتی بزرگ است.

در همین راستا موفقیت‌های اعضای این مرکز در زمینه فیلمسازی در سال های ۹۶ و ۹۷ و برگزاری جشنواره تنگروک مورد بحث قرار گرفت.

 پشتکوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این جلسه عنوان کرد: با توجه به پتانسیل موجود و نیاز نوجوانان این منطقه و نیز بافت بی‌نظیر این باغشهر قدیمی؛ فیلمسازی می‌تواند آینده‌ای طلایی برای شناساندن این منطقه و زندگی و آینده این شهر داشته باشد.

در ادامه این نشست صمیمانه در خصوص لزوم همکاری‌های دو جانبه ادارات با کانون صحبت شد و مسئولین شهر ضمن قدردانی از تلاش‌های کانون در زمینه پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان؛  قول همکاری در زمینه‌های مختلف را  مانند اختصاص بیلبورد تبلیغاتی به کانون، مشارکت در تامین نیازهای تجهیزاتی و عمرانی مرکز  اعلام داشتند.

محمود ذاکری رئیس شورای اسلامی شهر فین در خصوص ضرورت  حضور نهادی مانند کانون در فین ؛ اختصاص بیلبورد در سطح شهر و حمایت از  طرح های عمرانی کانون را بر عهده گرفت.

محمد حیدری زاده ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش فین نیز در خصوص همکاری‌های موثر کانون و آموزش و پرورش در سال‌های اخیر قول مساعدت در  تهیه تجهیزات  برای مرکز را داده و از آمادگی خود جهت امضای تفاهم نامه فرهنگی با کانون خبرداد.

همچنین احمد حبیبی، خیر و معتمد شهر فین نیز آمادگی خود را در خصوص حمایت از طرح های فرهنگی و مشارکت در تامین تجهیزات جهت برگزاری هرچه بهتر فعالیت‌های کانون  اعلام نمود.

ایمن سازی دیوار محوطه مرکز فرهنگی هنری فین کانون پرورش فکری توسط شورای اسلامی و شهرداری، اختصاص ۱۰۰ عدد صندلی مناسب کودک و نوجوان برای کانون پرورش فکری فین، اختصاص یک بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر به کانون، زیرساخت مناسب جهت تعیین مرکز فرهنگی هنری فین به عنوان مرکز  فیلم سازی کودک و نوجوان از مصوبات این نشست بود.

 لازم به ذکر است این مرکز فرهنگی هنری در سال ۹۶ موفق به ساخت ۹فیلم کوتاه و در سال ۹۷ موفق به ساخت ۱۹ فیلم کوتاه و بلند شد. فیلم کوتاه  «نسرین سک سک» برگزیده شد و ایده  هستی جعفرپور عضو نوجوان مرکز عنوان ایده طلایی جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در سال ۹۷ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =