همبستگی و ارتباط تنگاتنگ انجمن‌های کانون پرورش فکری هرمزگان

با حضور مدیرکل، معاون و نمایندگان انجمن‌های تخصصی کانون استان هرمزگان جلسه هم‌اندیشی و بررسی عملکرد یک ساله و چشم انداز ۱۴۰۰ انجمن‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی مدیر کل کانون استان در جلسه هم‌اندیشی و بررسی عملکرد یک ساله انجمن‌ها حضور یافت.

در این جلسه عملکرد یک‌ساله انجمن‌ها بررسی و اولویت‌های چشم‌انداز ۱۴۰۰ در دستور کار قرارگرفت. 

همچنین در این جلسه کیفیت بخشی،ارائه توانمندی‌های اعضا که به وسیله خلق آثار و خروجی کارگاه‌ها؛ است مد نظر قرار گرفت.

  در این نشست هر کدام از نمایندگان انجمن‌ها در قالب پاورپوینت به ارائه کارنامه یک ساله انجمن تخصصی مربوط پرداختند.

در ادامه این نشست فاطمه غلامزاده نخلی ناظر انجمن‌ها اظهار داشت: در سال ۹۹ بیش از ۶۹ نشست تخصصی ویژه اعضا نوجوان و ارشد فرهنگی؛ هنری و ادبی در ۷ انجمن استان(شعر، داستان، طنز، عکاسی، قصه گویی، نمایش و سرود) برگزار شد.

وی اظهار داشت در مجموع تعداد ۲۵۷۷ اعضای نوجوان و ارشد کانون استان در این نشست‌های تخصصی  شرکت کردند.

در این نشست مقرر گردید انجمن‌ها گزارش عملکرد فصلی داشته باشند و پیج رسمی انجمن ها متشکل از کلیه انجمن‌ها راه اندازی شود.

در ادامه مدیرکل کانون هرمزگان اظهار داشت: هدف از برپایی انجمن‌ها شناسایی و بهره‌مندی از هنرمندان و نویسندگان و همچنین هدایت نوجوانان جهت خلق اثر می‌باشد تا توانمندی اعضا به ثمر بنشینند. 

وی افزود: امسال در شرایط کرونا فعالیت‌های انجمن‌ها جدی تر دنبال شد و هدف ما از تشکیل این نشست‌ها همسویی و هم‌افزایی انجمن‌ها است تا بتوانیم نیاز سنجی صحیحی برای نوجوانان و اعضای ارشد داشته باشیم.

مدیرکل کانون هرمزگان افزود: انتظار داریم در سال آینده انجمن‌ها به شکل گروهی فعالیت کنند و به هم کمک کنند تا خروجی بهتری داشته باشیم.

همچنین مدیرکل کانون از اختصاص بودجه برای هر انجمن خبرداد و گفت: در سال ۱۴۰۰ به جهت قدردانی از زحمات نمایندگان و سهولت کار بودجه‌ای برای هر انجمن در نظر گرفته می‌شود.

پشتکوهی با اشاره به اهمیت آرشیوسازی آثار اعضا گفت: برای آرشیو آثار تولیدی انجمن ها ؛ امکانات لازم جهت ذخیره سازی در اختیار انجمن‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیر کل کانون هرمزگان همچنین خواستار این شد که خروجی انجمن‌ها تدوین و به دفتر استان ارسال شود.

در پایان این نشست سه ساعته ناظر و نمایندگان انجمن‌های تخصصی از سوی مدیرکل کانون تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =