نشست شورای سیاست‌گذاری طرح  تحولی «هاتف» کانون برگزار شد

نشست شورای سیاست‌گذاری و ستاد اجرایی «طرح هاتف» با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون فرهنگی کانون در این جلسه گفت: طرح «هاتف» بستر اصلی فعالیت‌های کانون در حوزه حضوری و مجازی است و بر اساس این طرح، فردی که به عنوان عضو وارد کانون می‌شود کارنامه‌ای خواهد داشت که ویژگی‌های فردی، خانوادگی، استعداد و توانمندی‌هایش در آن مشخص است تا مربی بداند عضو در چه زمینه‌هایی امکان رشد دارد.
محمدرضا زمردیان افزود: از مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون بر اساس تخصص و مهارتی که دارند انتظار فعالیت داریم و فعالیت مراکز، طبق دانش، تخصص و ساعت کار مربیان رؤیت و بررسی می‌شود.
وی تصریح کرد: استخراج شاخص‌ها و تدوین شیوه‌های عملکرد، کتاب‌های عملکرد تخصصی برای پرورش هنرمندان نوجوان بر اساس رشته‌های تخصصی، ظرفیت‌ها و توانایی‌های فکری و ذهنی در سنین مختلف در حال تدوین و دوره‌های تربیت و بازآموزی مربیان سراسر کشور نیز در حال انجام است.

بر اساس این خبر، در این نشست الگوها و شیوه‌های اجرایی طرح هاتف برای بهار و تابستان ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت و کارگروه‌های پنج‌گانه گزارش عملکرد خود را ارایه کردند.
جلسه شورای سیاست‌گذاری و ستاد اجرایی «طرح هاتف» با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی، افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، انسیه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری، فاطمه تنهایی مدیرکل کانون استان تهران، سجاد رشیدی‌پور مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری، محمدعلی مقیمی‌هنجنی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =