نکوداشت روز جانباز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: چگونه می‌توان عظمت کسی که عاشقانه با بذل سلامتی خویش در راه اسلام و کشور سال‌ها تحمل درد و سختی را به جان خریده است را در جمله‌ای بیان کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، هم‌زمان با فرارسیدن ماه شعبان،  نکوداشت روز جانباز با حضور مدیرکل و همکاران ستادی برگزارشد.

مدیرکل کانون استان با تبریک فرارسیدن شعبان و عیدهای این ماه پرفضیلت، گفت: در قالب جمله نمی‌توان تعریفی شایسته‌ی جانبازان و مقام آنان ارایه کرد؛ چگونه می‌توان عظمت کسی که عاشقانه با بذل سلامتی خویش در راه اسلام و کشور سال‌ها تحمل درد و سختی را به جان خریده است، در جمله‌ای بیان کرد؟

معصومه هادی در ادامه با اشاره به حاشیه‌هایی که پس از دوران دفاع مقدس همواره برای کشور و مردم ایران به وجود آمده، گفت: هوشیاری مردم سد بزرگی در برابر تمام این شیطنت‌ها بوده و ایستادگی در برابر این حاشیه‌ها همواره سرافرازی ملت ایران را در پی داشته است.

وی سپس با تبریک این روز به همه‌ی جانبازان و ایثارگران کشور، حضور یکی از جانبازان عزیز در جمع خانواده‌ی کانون استان را زینت‌بخش کانون دانست و خاطرنشان کرد: آنجا که کشور مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفت، دلاوران این مرز و بوم با حضور در صف‌های نبرد، کشور را به سلامت از خطر عبور دادند و به ساحل آرامش رساندند.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های همه‌ی همکاران، در خصوص مسئولیت همگان برای انتقال این فرهنگ پربار به نسل آینده گفت: همه‌ی ما مسئولیت داریم تا ارزش‌های والای دفاع مقدس را در قالبی هنرمندانه به کودکان و نوجوانان ارایه کنیم تا قدر ایثارگران را بدانند.

گفتنی‌است در پایان این نشست با اهدای هدیه و لوح تقدیر از جانفشانی احمد حاجی‌حسین‌زاده تقدیرشد. در قسمتی از این لوح تقدیر، که به امضای مدیرکل کانون رسیده، آمده‌است:

دفاع مقدس گنجینه‌ی پر افتخار ملتی است که با عزت و اقتدار در مقابل حمله‌ی دشمنان ایستاد، مردانه مقاومت کرد و حماسه‌های جاودانه‌ای را در تاریخ سربلندی کشور به ثبت رساند. هشت سال مقاومت؛ هشت سال آیینه‌داری و عشق، ثبت است در کارنامه‌ی درخشان این ملت شریف.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =