شمیم خوش‌ دیدار در کوچه‌های انتظار/ کانونی‌ها جشن نیمه شعبان را مجازی برگزارکردند

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان گیلان میلاد یگانه منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج) را در بستر فضای مجازی جشن‌گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این ویژه‌برنامه‌ها با موضوع انتظار و مهدویت برنامه‌ریزی و به‌مرحله‌ی اجراگذاشته‌شد و طی آن مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون با تولید محتوای مناسب و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، زادروز حضرت‌ولی‌عصر(عج) را گرامی‌داشتند.

تنوع‌بخشی به شیوه‌ی ارایه برنامه‌ها و بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه نیز در دستورکارقرارداشت و برهمین اساس نیز مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ساخت و انتشارنماهنگ، قصه‌گویی، معرفی کتاب، خوانش شعر و دکلمه‌خوانی، به استقبال نیمه‌شعبان‌رفتند.

تشریح ویژگی‌های شخصیتی دوازدهمین اخترآسمان امامت و ولایت و تبیین دلایل اشتیاق و انتظار عدالت‌خواهان عالم به ظهور یگانه منجی عالم بشریت، از جمله این فعالیت‌ها بود و مربیان کانون با اشتراک‌گذاری محتوای مناسب و مجموعه‌ای از احادیث و روایات، در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ مهدوی انتقال آموزه‌های مناسب به مخاطبان اقدام‌کردند.

مربیان کانون درعین‌حال به اهمیت انتظار پرداختند و ضمن مهم‌برشمردن رسالت همگان در این دوران،  بر ضرورت تلاش‌همه‌جانبه آینده‌سازان ایران اسلامی برای ارتقای سطح توان‌مندی‌ها، تحصیل و دست‌یابی به مدارج عالیه برای شکل‌گیری جامعه‌ای آرمانی و گسترش فرهنگ مهدویت تاکیدکردند.

براساس این گزارش، به‌نمایش‌گذاشتن آثار هنری و انتشار دعای فرج در فضای مجازی، ازدیگر برنامه‌های مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که با فضاسازی  مراکز و ارسال پیام‌های تبریک به مخاطبان همراه‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =