کد خبر: 304327
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
بازدید 141
چهار تماشاخانه سیار جدید کانون رونمایی می‌شود

چهار تماشاخانه سیار جدید کانون با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار جدید کانون در حالی روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در شهرک قدس تهران برگزار می‌شود که تعداد این تماشاخانه‌ها به شش خودرو رسیده است.

تماشاخانه‌های سیار جدید کانون تنها یک صحنه برای اجرای تئاتر کودک و نوجوان نیست بلکه با استفاده از امکانات نوین صدا و تصویر و تلویزیون شهری، امکان نمایش فیلم برای کودکان و نوجوانان و... را نیز فراهم کرده است.

بر اساس این خبر، بودجه این تماشاخانه‌ها از محل کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی تأمین شده است.

اولین تماشاخانه سیار کانون در سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان و دومین آن نیز در سال ۱۳۹۸ در آستانه اربعین حسینی رونمایی شد.

پیش از این نخستین تریلی تئاتر سیار کانون از سال ۱۳۵۱ در روستاهای مختلف سراسر کشور خدمات‌رسانی فرهنگی داشت که همچنان به عنوان خودروی پشتیبان، کتاب‌خانه و حمل تجهیزات مورد نیاز، در کنار تماشاخانه‌های جدید فعالیت می‌کند.

کانون پرورش فکری امیدوار است سفر این تماشاخانه‌ها به شهرها و روستاهای ایران پس از دوران سخت شیوع بیماری کرونا آغاز شود و تماشاخانه‌های سیار کانون نویددهنده روزهای شاد و پر از سلامت و امید برای کودکان و نوجوانان ایرانی باشد.

یادآوری می‌شود دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای ۳ تا ۷ فروردین ۱۴۰۰ با ویژه‌برنامه‌ی «پیک امید در تهران ۱۴۰۰» میهمان کودکان و نوجوانان حاشیه شهر تهران بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =