بازی‌های موبایلی «بچه ‌زرنگ» هم‌زمان با اکران عرضه می‌شود

بازی‌های موبایلی «بچه زرنگ» اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با اکران آن عرضه خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قرارداد ساخت بازی‌های «بچه زرنگ» هم‌زمان با آخرین مراحل آماده‌سازی اثر به امضا رسید.
بر همین اساس در ادامه‌ی برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تولید محصولات جانبی اولین انیمیشن سینمایی کانون، ساخت بازی‌های حرفه‌ای بر اساس قصه و شخصیت‌های انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» از اواخر سال ۱۳۹۹ کلید خورد و دو بازی با دو سبک متفاوت «Endless runner games» و «role playing games» طراحی و اجرا خواهد شد.
این بازی‌ها که محصول همکاری سه جانبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گروه «هنرپویا» و استودیو «آنو رسانه هنر» خواهد بود مناسب گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان طراحی شده و بر روی بستر اندروید و IOS با زبان فارسی پیاده‌سازی و عرضه می‌شود.
همچنین قرار است در هر کشوری که فیلم سینمایی «بچه‌زرنگ» عرضه می‌شود، این بازی‌ها نیز به زبان همان کشور ترجمه و عرضه شود، برنامه‌ریزی ویژه‌ای به منظور عرضه بین‌المللی مستقل این بازی‌ها نیز انجام شده است.
بر اساس این خبر، بازی رانر «بچه زرنگ» در گونه بازی‌های دونده بی‌نهایت خواهد بود که طی سال‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی در ایران و جهان تبدیل شده‌ و مورد استقبال بازی‌گرهای حرفه‌ای قرار دارد.
در عین حال دومین بازی «بچه زرنگ» در سبک بازی‌های نقش‌آفرین (RPG) خواهد بود و بازیکن‌ها هدایت قهرمان بازی را در دنیای قصه به دست می‌گیرند.
اجرای سبک گیم پلی و کنترل شخصیت بازی از نمای سوم شخص با طراحی‌های سه بعدی و تصویرسازی‌های مبتنی بر روایت داستان «بچه زرنگ» و ایفای نقش در جایگاه ماجراجویی قهرمان فیلم برای مبارزه با دشمنان و ارتقای توانمندی‌ها و پیشرفت شخصیت‌ها، از ویژگی‌های مهم بازی «role playing games» است.
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» از سوی گروه «هنرپویا» و با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه «هنرپویا» در مراحل پایانی تولید قرار دارد و به زودی آماده اکران خواهد شد.
«هنرپویا» پیش از این در کارنامه خود، تجربه ساخت و عرضه انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را داشته که به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران شناخته می‌شوند.
همچنین استودیو «آنو رسانه هنر» نیز از سال ۱۳۸۸ در حوزه طراحی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای ورود کرده و طی بیش از ۱۰ سال فعالیت خود توانسته است افتخارات زیادی در عرصه بازی در ایران و جهان به‌دست آورد.
بازی‌های قهرمان ما، توپی، خاله قزی در جستجوی بچه‌ها، مزرعه شادی، Happy land، یگان ویژه، نینجای گمشده، دزدان تخم مرغ، آرما هیرو و... از جمله آثار طراحی و اجرا شده از سوی «آنو رسانه هنر» است.
یادآوری می‌شود حامد جعفری تهیه‌کنندگی «بچه زرنگ» انیمیشن بلند سینمایی کانون را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =