کارنامه‌ی استعدادیابی اعضای کانون و تولید کتاب‌های کار مربیان بررسی شد

کارنامه‌ی استعدادیابی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست شورای سیاست‌گذاری «طرح هاتف» با حضور معاون فرهنگی کانون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون فرهنگی کانون در نشست شورای سیاست‌گذاری «طرح هاتف» گفت: طرح هاتف نوعی برنامه‌ی فرایندی است که کانون با شناسایی استعدادها و استعداد پروری، زمینه رشد، پیشرفت و تربیت مطلوب کودکان و نوجوانان را فراهم می‌آورد.
محمدرضا زمردیان افزود: استعداد اعضای کانون در طرح هاتف مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد و اعضا با شرکت در آزمون طرح هاتف می‌توانند با دریافت کارنامه، مسیر درست فرهنگی هنری را با توجه به استعداد و علاقه خود و نظر کارشناسان متخصص، انتخاب کنند و با هدایت مربیان کانون در مسیر درست، زمینه پرورش استعداد خود را فراهم کنند.
وی با بیان این‌که فعالیت‌های کانون بر بستر طرح هاتف اجرا می‌شود؛ افزود: هر کسی به عنوان عضو یا متقاضی فعالیت‌های کانون، می‌تواند با ورود به سایت kpf.ir در آزمون استعدادیابی طرح هاتف شرکت کند و کارنامه‌ای که می‌تواند هدایت‌گر استعداد عضو به سمت مسیر و فعالیت درست و متناسب با علاقه و توان عضو باشد را تحویل بگیرد.


در این جلسه همچنین مسئولان کمیته‌های تخصصی به ارائه گزارش‌های خود در زمینه تدوین کتاب‌کارهای تخصصی هنری و ادبی ویژه کارگاه‌های هاتف که زیر نظر انجمن‌ها در حال تدوین است، روند طراحی سایت استعدادیابی، شروع آموزش‌های کشوری هاتف ویژه مربیان و کارشناسان، تصویب دستورالعمل اجرایی و فعالیت‌های مرکز مجازی برای طرح هاتف ارائه کردند.
یادآوری می‌شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور استعدادیابی و تربیت نخبگان فرهنگی، هنری، علمی و ادبی و پرورش فکر و اندیشه آن‌ها، طرح هاتف (هدایت استعدادها و توان‌افزایی فرهنگی) را با استفاده از مربیان مجرب، خلاق و توان‌مند کانون از تابستان ۱۴۰۰ آغاز خواهد کرد.
جلسه شورای سیاست گذاری «طرح هاتف» روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی، نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش، افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، انسیه موسویان مدیرآفرینش‌های ادبی و هنری، سجاد رشیدی‌پور مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری، محمدعلی مقیمی‌ مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات، فاطمه تنهایی مدیرکل کانون استان تهران، حامد آخوندی سرپرست مرکز کانون مجازی و کارشناسان معاونت فرهنگی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =