فعالیت‌های کانون پرورش فکری از اهمیت بالایی برخوردار است

فرماندار شهرستان چالوس در بازید از کانون پرورش فکری این شهرستان گفت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان چالوس در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ این کانون، با تقدیر از تلاش‌های مسئولین و مربیان کانون پرورش فکری برای پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: استعدادهای کودکان عضو کانون در ارائه خلاقیت‌های فرهنگی،ادبی و هنری، نویدبخش آینده درخشان آنهاست و همچنین افزود: بی شک، این موفقیت نتیجه همت بلند و سخت کوشی مسئولین و مربیان تلاش‌گر کانون پرورش فکری است.
حسینی افزود: با توجه به تهدیدهای ضد فرهنگی گسترده که امروز در سطح جامعه متوجه فرزندان ما شده، رشد فعالیت مجموعه‌هایی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.
آشنا شدن کودکان و نوجوانان با مسائل فرهنگی و هنری و حضور آنان در کلاس‌های آموزشی در این سنین آنان را نسبت به معظلات فرهنگی و جنگ نرم دشمن واکسینه می کند.
فرماندار شهرستان با بیان اینکه مجموعه فرمانداری نسبت به کلیه نهادها و مجوعه هایی که در سطح شهرستان به ارائه آموزش در زمینه مسایل فرهنگی و هنری می پردازند توجه ویژه ای دارد، بر لزوم حمایت همه جانبه از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چالوس تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =