کد خبر: 304365
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
فراخوان مهرواره مجازی قصه‌گویی «از یلدا تا نوروز» تمدید شد

فراخوان مهرواره مجازی قصه‌گویی «از یلدا تا نوروز» که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و اداره کل حفاظت از محیط‌ زیست این استان در حال برگزاری است تا 20 فروردین‌ماه 1400 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این مهرواره با محوریت قصه‌های زندگی‌ساز برای گروه‌های سنی نوخوان (۷+)، نونهال (۹+)، نونگاه (۱۳+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگ‌سالان در حال برگزاری است.

براساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد فرهنگی از منابعی چون، ادبیات شفاهی و عامه، قصه‌های بومی و محلی، متون ادبیات فارسی، سرگذشت شهیدان دفاع مقدس، مدافعان حرم و... بهره گیرند.

همچنین بخش زیست‌محیطی این مهرواره نیز با موضوع‌های جلوگیری از شکار و صید، حفاظت از طبیعت و محیط‌زیست و آلودگی‌های آن برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این مهرواره علاقه‌مندان باید فیلم قصه‌گویی خود را به زبان فارسی، لهجه و گویش محلی به مدت زمان ۲ تا ‌۵ دقیقه به‌صورت افقی ضبط و تا 20 فروردین ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت khz.kpf.ir در بخش مهرواره ها اقدام به ثبت فرم مشخصات و بارگذاری فایل خود کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند هرگونه سؤال خود را از طریق شماره همراه ۰۹۱۶۳۲۱۴۴۱۴ با دبیرخانه این مسابقه در میان بگذارند و پاسخ خود را دریافت کنند.

گفتنی است: برگزیدگان مهرواره قصه‌گویی «از یلدا تا نوروز» نیز نیمه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =