درخشش اعضای کانون در رقابت کشوری داستان کوتاه و دل‌نوشته‌ی «برای دخترم»

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در بخش دل‌نوشته مسابقه کشوری «برای دخترم» برگزیده شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، امیرعلی حبیبی عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون زرند رتبه دوم و زینب مزارعی عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون رفسنجان رتبه سوم بخش دل‌نوشته مسابقه کشوری «برای دخترم» را کسب کردند.

بنابر این خبر، نخستین رقابت داستان کوتاه و دل‌نوشته «برای دخترم» به همت مجله خبری رفسنجان زیبا و با هدف شناخت استعدادهای نویسندگی جوانان، نوجوانان و علاقمندان برگزار شده است.

این در حالی است که، مجله خبری رفسنجان زیبا به منظور پاسداشت مقام بانوی سه ساله حضرت رقیه‌(س) نخستین رقابت سراسری داستان کوتاه و دل‌نوشته تحت عنوان «برای دخترم» در بخش‌های داستان کوتاه، دل‌نوشته، موضوعات پدر و دختری، دختران و زنان قهرمان، من یک دخترم پس هستم و نقش بانوان در جامعه اسلامی را برای تمامی علاقمندان از سراسر کشور با اعلام فراخوان در بهمن ۹۹ برگزار کرد.

همچنین زهرا قدیری مربی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هم در کنار سیدعلی میرافضلی، روح‌الله ابوالهادی، ایمان محمدآبادی و علی‌اکبر خدادادی داوری آثار این مسابقه را به عهده داشت.

بر همین اساس، بهناز شریفی دبیر رقابت ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ۲۳ شعبان و میلاد فرخنده حضرت رقیه(س)، با تشکر از همه شرکت‌کنندگان سراسر کشور گفت: بنا به اعلام نظر هیأت داوران، در بخش داستان کوتاه یلدا داودی از تهران، زینب کبیریان از رفسنجان و شهین عادلی از زنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش دل‌نوشته نیز فاطمه قربانی رتبه اول را به خود اختصاص داد؛ امیرعلی حبیبی از زرند و مهدیه عباسیان از رفسنجان به صورت مشترک دوم شدند و زینب مزارعی از رفسنجان و لیلا فاضلی از شوش (خوزستان) نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

مدیرمسئول مجله خبری رفسنجان زیبا ادامه داد: هم چنین با نظر مساعد هیأت داوران از پانیذ پوراسماعیل و علی اکبر اقسام از خوزستان به عنوان خردسال ترین شرکت کنندگان این رقابت تجلیل شد.

شایان ذکر است که این رویداد فرهنگی اجتماعی به همت مجله خبری رفسنجان زیبا با حمایت باشگاه مس رفسنجان و با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به منظور ارج نهادن به جایگاه دختران و زنان به عنوان یکی از ارمغان‌های حضرت رسول برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =