کد خبر: 304387
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در مرحله پایانی

تماشاخانه سیارکانون خراسان رضوی که از سال گذشته با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در حال آماده شدن بود به مرحله پایانی رسیده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: راه اندازی تماشاخانه سیار در خراسان رضوی زمینه ساز برخورداری کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار و روستایی از فعالیت های کانون خواهد بود.

ابراهیم زره ساز ادامه داد: هزینه این تریلی سیار با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از محل تجهیز مراکز اجتماعی و فرهنگی مناطق حاشیه نشین تامین شده است.

مدیرکل کانون استان اظهار امیدواری کرد تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید تا کودکان و نوجوانان از فعالیت های فرهنگی کانون ‌بهره‌مند شوند.

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز گذشته در مراسم افتتاحیه چهار تماشاخانه سیار کانون کشور خاطرنشان کرد با افزایش تعداد تماشاخانه های سیار، عدالت فرهنگی که  از وظایف و ماموریت‌های اصلی کانون است محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاون تولید، معاون توسعه و مدیریت منابع و جمعی از مدیران‌کل و کارشناسان کانون و اهالی رسانه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در فضای باز ساختمان کانون در شهرک قدس تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =