مسئولان کمیته‌های فنی، علمی و بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره معرفی شدند

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در احکامی جداگانه، مسئولان سه کمیته فنی، علمی و بخش ۹۰ ثانیه جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس این احکام که از سوی محمدرضا زمردیان ابلاغ شده، علی خانجانی از پیشکسوتان و مدرسان قصه‌گویی به عنوان مسئول کمیته فنی، مینا ذاکر به عنوان مسئول کمیته علمی و صادق کیانی به عنوان مسئول کمیته بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره معرفی شدند.
در حکم رییس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای علی خانجانی بر اهمیت موضوع داوری در جشنواره قصه‌گویی تاکید و لزوم یکسان‌سازی شاخص‌ها و استانداردهای داوری در کنار شناسایی و معرفی داوران شاخص با استفاده از ظرفیت‌های کانون و چهره‌های مطرح کشور از دیگر وظایف مسئول کمیته فنی اعلام شده است.
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام در آن به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =