فعالیت‌های مجازی فصل بهار کانون کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

ترم بهار کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، از روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ با حضور اعضای کودک و نوجوان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، کبری اخلاقی‌نیا مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، در این کارگاه‌ها شرکت کرده‌اند.
این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

اخلاقی‌نیا افزود: کانون کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری ۱۰ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی شامل: ، نمایش خلاق، حال خوش زندگی، خوانش متون کهن (گلستان‌خوانی، شاهنامه‌خوانی)، نقاشی، خط‌تحریری، فن بیان و سخنوری، شعر و قصه، نقاشی و ساخت عروسک نمایشی میزبان کودکان و نوجوان علاقه‌مند است.  

مرکز مجازی کانون که بهار ۱۴۰۰ سالگرد تاسیس آن است در عملکرد یک‌ساله خود، ۲هزار و ۱۳۰ کارگاه مجازی برگزار کرده که در مجموع ۲۲۹هزار و ۱۶۸ نفر ساعت آموزش با مشارکت ۸۹۸ نفر مربی از سراسر کشور به انجام رسیده است.
این دوره‌ها در گروه‌های مختلف کودک و نوجوان در رشته‌های متنوعی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی زیر نظر انجمن‌های تخصصی کانون برگزار می‌شود.
دوره‌های مجازی کانون پرورش فکری به سه شکل زنده مجازی در سطح ملی، زنده مجازی در سطح استانی و دوره‌های بدون محدودیت زمان شامل فیلم‌های آموزشی متناسب با گروه‌های مختلف سنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =