کد خبر: 304457
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
بازدید 116
آغاز فعالیت کارگاه‌های مجازی فصل بهار کانون پرورش فکری استان همدان

کارگاه‌های برخط فصل بهار کانون پرورش فکری در رشته‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری از ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و با حضورکودکان و نوجوانان علاقه‌مند آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان پس از برگزاری موفق سه دوره کارگاه‌های برخط استانی در سال گذشته، امروز ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ اولین کارگاه مجازی برخط کانون در سال جدید تشکیل شد.
گفتنی است کانون پرورش فکری استان همدان در این فصل با برپایی ۳۴ کارگاه در رشته‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری پذیرای ۲۷۹ نفر از کودکان و نوجوانان است و ثبت‌نام‌کنندگان از امروز می‌توانند به صورت آنلاین در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
شایان ذکر است این کارگاه‌ها در رشته‌های نقاشی، بازیگری، عکاسی، خوشنویسی، قصه‌گویی، آواشناسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، پویا نمایی، نجوم، پادکست، سفالگری، کاردستی، مهارت‌های حال‌خوش‌زندگی و نقاشی روی شیشه و در ۸ جلسه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود دوره‌های مجازی کانون پرورش فکری به سه شکل زنده مجازی در سطح ملی، زنده مجازی در سطح استانی و دوره‌های بدون محدودیت زمان شامل فیلم‌های آموزشی متناسب با گروه‌های مختلف سنی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این امکانات می‌توانند به سایت kpf.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =