توسعه و ترویج فرهنگ  نماز در اولویت برنامه‌های کانون استان

در اولین جلسه شواری اقامه نماز کانون استان بر برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز بین کودکان ونوجوانان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی در اولین جلسه شورای اقامه نماز کانون که همزمان با روز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰۱ برگزار شد با بیان اینکه باید از ظرفیت هنر برای ترویج نماز بهره گرفت تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و همچنین آموزشی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز برای کودکان ونوجوانان جزو اولویت‌های برنامه‌های سال جاری کانون قرار گیرد.

رییس شورای اقامه نماز کانون استان اظهار داشت: در شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، باید از ظرفیت‌های فضای مجازی در بحث فرهنگ سازی نماز بهره برد و با تولید محتواهای مختلف، اجرای مسابقات و مهرواره ها، برنامه های آموزشی مربیان کانون زمینه جذب و توجه بیشتر کودکان ونوجوانان به این فریضه الهی را فراهم کنیم.

 در ادامه این نشست نیز مواردی در خصوص  ادامه برگزاری نماز جماعت در اداره کل، بر اساس دستور العمل های بهداشتی، برگزاری ویژه برنامه نماز در ایام ماه مبارک رمضان در سطح مراکز و تولید محتواهای مختلف جهت ارایه به اعضا در بستر فضاهای مجازی کانون و... مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =