ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اعلام شد

بنا به گفته مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه؛ در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مختلفی با موضوع ماه میهمانی خدا و با عنوان «بهار مناجات» در مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان و در قالب کارگاه‌های مجازی در سامانه www.kermanshah.kpf.ir اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ویژه‌برنامه‌های کانون استان کرمانشاه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان اعلام شد.

بر همین اساس، بنا به گفته مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه؛ در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع ماه میهمانی خدا و با عنوان «بهار مناجات» در مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان و در قالب کارگاه‌های مجازی در سامانه http://www.kermanshah.kpf.ir اجرا خواهد شد.

 فتاحی، این ویژه‌برنامه‌ها را شامل:جزء خوانی و روخوانی قرآن کریم، یک حدیث، یک روایت و بیان احادیث و آیات با رویکرد ارتقای مکارم اخلاقی و سجایای رفتاری در بین کودکان و نوحوانان، معرفی کتاب‌های دینی و اخلاقی توسط اعضا و مربیان، برگزاری جشن مجازی میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام مجتبی (ع)،و... اعلام کرد.

همچنین، تولید پیام‌های بهداشتی و دینی در مورد روزه و روزه‌داری، تولید محتواهای متناسب فرهنگی، هنری و ادبی در قالب‌های: شعرخوانی، دل‌نوشته و متن ادبی با مضمون ماه مبارک رمضان توسط اعضا و مربیان، برپایی همایش نقاشی با عنوان به رنگ افطار، برپایی نمایشگاه مجازی آثار هنری مربیان و اعضای مراکز کانون استان با عنوان به رنگ خدا، قصه‌گویی اعضا و مربیان با رویکرد ماه مبارک رمضان، تهیه نشریه‌های دیواری و الکترونیکی با عنوان باغبان نخلستان‌های توحید و با معرفی مقام و شخصیت امیرالمومنین علی (ع ) در ایام مبارک قدر، ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =