کد خبر: 304547
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
بازدید 208
تولید ۳۰ پادکست از ۱۰۰ اثر ارسالی به مهرواره نیایش

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ۱۰۰ اثر ارسالی به مهرواره نیایش، ۳۰ اثر را شایسته تقدیر ارزیابی و با بهره گیری از این آثار ره توشه رمضان را تولید و در بستر فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، واحد آفرینش های ادبی کانون از اسفند ماه سال گذشته فراخوان مهرواره نیایش با عنوان «خدایا لطفا» را با اهدافی همچون کشف و نگاه نو در موضوع نیایش، ترغیب و تشویق کودکان، نوجوانان و مربیان به نوشتن خلاق و همچنین ایجاد فضایی معنوی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد. 

در این مهرواره فرهنگی – ادبی که به دبیری اکرم الف خوانی برگزار شد بیش از ۱۰۰ نفر از اعضا و مربیان کانون استان قم و سایر استان ها ارسال اثر داشتند که آثار ارسالی توسط شهلا رستمی نژاد، زهره عیسی آبادی، فاطمه نوری و فاطمه نصیری داوری شد.

هیئت داوران مهرواره نیایش در نهایت ۳۰ پادکست را به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی کرد که پادکست این آثار با  صدای فاطمه کدخدا قلی، زینب حجتی و محمد امین اصغری تولید شده و به صورن روزانه در ماه مبارک رمضان منتشرمی شود. 

گفتنی است از ۳۰ اثر شایسته تقدیر ۱۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی خواهند شد. 

علاقه مندان برای دریافت این پادکست ها می توانند به سایت qom.kpf.ir  و صفحات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در آپارات و فضای مجازی به نشانی kanoonparvaresh_qom @ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =