استقرار برگزیدگان پیشین جشنواره‌های بین المللی قصه‌گویی در کمیته‌های مختلف جشنواره

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان و رییس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش استان هرمزگان در احکامی جداگانه، مسئولان کمیته‌های مختلف جشنواره را معرفی کرد.

بر اساس این احکام که از سوی پروین پشتکوهی ابلاغ شده، نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی از برگزیدگان قصه‌گویی به عنوان مسئول اجرایی جشنواره، عفت تفضلی و فاطمه غفاری سروستانی از قصه گویان برگزیده دوره‌های پیشین به ترتیب به عنوان مسئولان دبیرخانه و کمیته روابط عمومی و راحله خادمی به عنوان مسئول کمیته آموزش جشنواره معرفی شدند.

همچنین محسن صمصام‌پور مسئول سایت جشنواره و مهدی فرزانفر

مسئول حراست و امنیت بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش استانی شدند.  

در حکم رییس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان هرمزگان برای نعیم اسدی مسئول اجرایی جشنواره بر اهمیت راهبری و نظارت بر فرایند اجرایی جشنواره قصه‌گویی استانی و تمهید بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و برقرای ارتباط با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی به منظور جذب شریک فرهنگی تاکید شده است.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام در آن به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =