مهرواره ها بستری مناسب برای محک زدن توانایی نوشتاری کودکان و نوجوانان است

سهیل مقیمی داور مهرواره استانی " من فوق العاده ام" مهرواره های موضوعی را زمینه ای مناسب برای وحدت در خلق آثار بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان، سهیل مقیمی، نویسنده و رابط انجمن نویسندگان نوجوان استان گفت: مهرواره های موضوعی وحدت بیشتری در خلق آثار ایجاد می کند که این وحدت از طرفی داوری کار را راحت می کند و از طرفی به صورت عادلانه توانایی و استعداد شرکت کننده ها سنجیده می شود.

وی افزود : رویکرد مهرواره درمورد بهبود و ارتقای سلامت بوده و محوریت موضوع های ارائه شده زندگی سالم، سلامت خانواده ی من و وزن مناسب من؛ شرکت کنندگان را به نوشتن از بطن زندگی و احساسات خود دعوت کرده است.

مقیمی در ادامه گفت: موضوع مهرواره، موضوعی است که همه ما  با آن درگیر شده اند و مخصوصاٌ نوجوان ها که در این برهه زمانی و قرنطینه به دلیل شیوع بیماری کرونا  بیشتر محدود شده اند و به نظر می رسد نوشتن برای نوجوان ها در موقعیتی که تجربه اش کرده اند،  راحت تر خواهد بود.

مقیمی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به آثار ارسالی و انتقال احساسات و تجربیات شرکت کنندگان در بستر داستان، میتوان گفت مهرواره به اهداف خود نزدیک شده است البته باز هم در این راستا جای کار بسیار است و کودکان و نوجوانان  ما می توانند با خلاقیت ذاتی که دارند و تفهیم بیشتر موضوعات مرتبط آثار خلاقانه تری را بیافرینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =