نظارت کافی در برگزاری کارگاه های مجازی ویژه مراکز فرهنگی استان تهران صورت پذیرد

برگزاری بیش از ۹۰ عنوان فعالیت فرهنگی هنری ادبی در ۶۳ مرکز به صورت مجازی در  سال گذشته با توجه به تعطیلی مراکز  بیانگر استفاده بهینه کانون استان تهران از شرایط تهدید به فرصت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در اولین نشست شورای فرهنگی استان تهران در سال ۱۴۰۰ که با توجه به شیوع ویروس کرونا  و ضرورت رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا  با حضور محدود کارشناس مسئولان فرهنگی ادبی هنری برگزار شد. مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با اشاره به اجرای کارگاه های ملی توسط کانون استان تهران و اجرای فرآیند برگزاری ۹۲ کارگاه استانی تهران در بهار ۱۴۰۰ ، گفت:  تجهیز مراکز  مجری و پشتیبان کانون مجازی و ایجاد بستر مناسب برای برگزاری کارگاه ها از جمله اولویت های کانون استان تهران است که تمام کارگاه های فرهنگی و هنری در بستر مجازی انجام می شود.

فاطمه تنهایی ادامه داد: با توجه به برگزاری چهار دوره کارگاه های مجازی برای کودکان و نوجوانان کانون  استان تهران توانسته اعتماد و رغبت والدین را در برگزاری کارگاه های کانون بصورت مجازی بیش از گذشته داشته باشد.

مدیرکل کانون استان تهران با اشاره به تشکیل ۹۲ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی در فصل بهار ۱۴۰۰ تصریح کرد: این کارگاه ها به صورت استانی و در سطح ملی است اما این استان برای نخستین بار جدا  از کارگاه های ملی و استانی ویژه ۶۳ مرکز نیز کارگاه مجازی تعریف کرده است وی ادامه داد: از اسفند ۱۳۹۹، فرایند تبلیغات و اطلاع رسانی کارگاه های مراکز آغاز و از ابتدا اردیبهشت امسال هر مرکز برای مخاطبان خود طبق آشنایی ها و ارتباطات و شناخت از مخاطبانشان کارگاه های خود را به صورت مجازی برگزار می کند.

مدیر کل کانون استان تهران در این نشست با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره قصه گویی کانون ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، این جشنواره هم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شعار امسال جشنواره آینده ساختنی است در محورهای امید و آرزو، شادی و غم و ایثار و از خود گذشتگی( جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف) علاقه مندان می توانند  در بخش های ملی، بین الملل، قصه گوی برتر، قصه ۹۰ ثانیه ای و پادکست آثار خود را ارسال نمایند. اطلاعات بیشتر این جشنواره در پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس  kanoonfest.ir بارگذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =