قول مساعد حمایت از ایده‌ی ساخت اسباب‌بازی نوجوان کانونی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این دیدار در راستای برنامه‌ی مشترک اداره کل کانون پرورش فکری و صمت استان گلستان جهت حمایت از ایده‌های خلاق کودکان و نوجوانان استان صورت گرفت که در پی‌آن حسین طلوعیان با حضور در شهرستان گنبدکاووس از نزدیک با ایده‌ی خلاقانه‌ی نوجوان موفق و خلاق مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک این شهرستان، آشنا شد.

در این دیدار دانیال نورقلی پور که با حضور طیبه جلالی مربی مسئول مرکز شماره یک کانون گنبد همراه بود، گزارشی از نحوه طراحی و ساخت ایده ماشین کنترلی خود به مدیرکل صمت ارائه کرد و موانع پیش روی تولید و کمبود قطعات مورد نیاز ساخت این اسباب بازی را شرح داد.

حسین طلوعیان نیز با تحسین این طرح خلاقانه که با پشتکار فردی و حمایت کانون پرورش فکری به اجرا رسیده است، حمایت از طرح‌های این‌چنینی توسط نوجوانان را لازم دانست و اظهار داشت که موضوع را با فعالان اقتصادی عرصه‌ی تولید و همچنین مراکز رشد مطرح نموده، تا دغدغه‌ی نوجوانان مسنعد در این زمینه کمتر شود.

در پایان این نشست هدیه‌ای از سوی مدیرکل صمت استان گلستان به عضو نوجوانان گنبدی اهدا شد.

گفتنی‌است طرح ساخت «ماشین کنترلی» دانیال نورقلی پور عضو نوجوان گنبدی در سومین رویداد ملی «ایده‌آزاد» اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعنوان یکی از طرح‌های برگزیده انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =