گرامی‌داشت ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای فعالیت‌های متنوع مجازی، ماه مبارک رمضان را گرامی می‌دارند.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بخشی از فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به گرامی‌داشت این ماه پرخیر و برکت اختصاص یافته است.

معرفی ماه مبارک رمضان و فضیلت عبادت در این ماه، این ماه، بیان فایده‌های روزه داری و بیان احکام آن از جمله فعالیت‌های مجازی مربیان کانون برای اعضا در این روزهاست.

براین اساس، مرکز فرهنگی و هنری محمدیه اعضای خودرا با آثار فردی و اجتماعی عبادت و نماز آشنا کرد.این مرکز هم‌چنین به مناسبت روز بزرگداشت عطار نیشابوری، همراه با معرفی این شاعر بزرگ شماری از آثار وی درباره نماز و عبادت را به اعضای نوجوان خود معرفی کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین هم با معرفی ماه مبارک رمضان در قالب  فعالیت معرفی وقایع و ایام، معرفی آداب و رسوم مردم ایران دراین ماه، بیان فایده‌های روزه و احکام آن، روخوانی قرآن مجید، معرفی احادیث رمضانی، قصه‌گویی، روخوانی کتاب، پرسش و پاسخ درباره ماه رمضان و عکاسی از آداب و رسوم و خاطره های اعضا در ماه رمضان از این ماه پرخیر و برکت استقبال کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =