دومین نشست توجیهی جشنواره بین المللی قصه گویی درکانون لرستان برگزارشد

با حضوراعضا، مربیان، کارشناسان و علاقه مندان به هنر قصه گویی، دومین نشست توجیهی شیوه نامه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری لرستان در دو گروه انجمن بزرگسالان و انجمن نوجوانان به طور مجزا برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون لرستان، ظهر امروز 29 فروردین ماه 1400 با حضوراعضا، مربیان، کارشناسان و علاقه مندان به هنر قصه گویی، دومین نشست توجیهی شیوه نامه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی به صورت مجازی درکانون پرورش فکری لرستان در دو گروه انجمن بزرگسالان و انجمن نوجوانان به طور مجزا برگزارشد.
براساس این گزارش: در جهت تسهیل و تقویت بخش های مختلف جشنواره، یکی از تصمیمات شورای فرهنگی کانون استان، تقسیم هربخش به یک کارشناس و مربی توانمند و با تجربه در حوزه قصه گویی به عنوان اعضای دبیرخانه جشنواره استانی واگذار و برای هرکدام با توجه به شرح وظایف آن ها از سوی مدیرکل کانون استان ابلاغ صادر گردید.
دومین نشست در انجمن بزرگسالان با حضور آفرین پنهانی مدیراجرایی جشنواره، زهرا عادلی رابط جشنواره و بخش نودثانیه ای، نوشین رومی بخش زنان و مردان و بین الملل، فرزادزیدی نژاد بخش پادکست، سمیه امیری بخش نوجوانان، گلشن حسنوند بخش قصه های برتر و مسلم صالحی بخش مادربزرگ پدربزرگ ها و بخش های مربوط به هر فرد تشریح شد.
در نشست انجمن بزرگسالان  و قصه گویان بخش آزاد، ضمن تشریح روند ثبت نام و سازوکارهای بخش های مختلف جشنواره، به سوال های آنها پاسخ داده شد و در انجمن نوجوانان نیز اعضای شرکت کننده و عضو انجمن با مراحل مختلف ثبت نام و مبانی و مفاهیم شیوه نامه آشنا شدند.
درعین حال مدیراجرایی جشنواره ضمن تشریح وظایف هربخش، با تاکید بر نکات کلیدی روند جشنواره، همه علاقه مندان وقصه گویان را برای ثبت نام دعوت کرد و بیان داشت: پس از ثبت نام اولیه همه شرکت کنندگان تا ۱۵ اردیبهشت، نشست های تخصصی و آموزشی در جهت تقویت بیشترقصه گویان اختصاص خواهد یافت و تاپایان مهلت ثبت نام، مسئولین بخش های مختلف جشنواره درکانون لرستان، آماده مشورت، همفکری، تقویت و مرتفع کردن مشکلات جانبی شرکت کنندگان خواهند بود.
همچنین قرارشد هر مرکز فرهنگی هنری یک رابط را برای فراهم کردن امکانات و شرایط نوجوانان به مدیراجرایی و دبیرخانه جشنواره معرفی کند تا در مراحل مختلف، اعضای نوجوان و پدربزرگ مادربزرگ ها را همراهی نمایند.
گفتنی است: نشست بعدی با توجه به نیازهای آموزشی قصه گویان در روزهای آینده برگزار خواهد شد.
یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =