مهرواره من فوق العاده ام در سنندج به کار خود پایان داد

اختتامیه مهرواره استانی "من فوق العاده ام" ویژه ی اعضای دختر و پسر مراکز کانون در دو گروه سنی نونگاه و نوجوان در قالب داستان برگزار شده بود همزمان با آغاز هفته ی سلامت و با معرفی نفرات برتر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان در اختتامیه ی این مهرواره گفت : برگزاری این مهرواره همزمان با هفته سلامت اتفاق خوبی است که از این رهگذر بر کار و تلاش مدافعان سلامت نیز در این روزهای سخت به دلیل شیوع بیمای کرونا  ارزش گذای خواهد شد.

شیخی همچنین با اشاره به آثار مهرواره گفت: حضور اعضای نوجوان و نونگاه در این مهرواره علاوه بر اهداف مهرواره تلاشی برای آن ها با قدم زدن در مسیر زندگی سالم خواهد بود.

دکتر سمیرا قیومی  داور مهرواره، با اشاره به این نکته که تبادل نظر و نقد و بررسی می تواند اعضا را در مسیر نوشتن بسیار یاریگر باشد گفت: تنوع نگاه و انگیزه اعضا برای حضور و ارائه ی اثر در این مهرواره قابل توجه بوده و می توان اعضا را با هدایت و ارائه ی نقد ها به مسیر درست تر هدایت کرد.

سهیل مقیمی دیگر داور این مهرواره نیز در ویژه برنامه اختتامیه خاطر نشان کرد : ماهیت مهرواره و اینکه موضوعی در راستای سلامتی اعضا و با توجه به روحیات و سن و سال آن ها ارائه می شود ،  در واقع می تواند یک باشگاه استعدادیابی به شمار آمده و از این رهگذر بچه هایی شناسایی می شوند که در نوشتن توانا  هستند.

حضور اعضا و ارتباط تصویری با آن ها و نیز  خوانش اشعاری ازستاد سخن سعدی در گرامیداشت این شاعر بلندآوازه، از دیگر برنامه های اختتامیه مهرواره داستان نویسی من فوق العاده ام بود.

 اعلام آثار برتر مهرواره نیز پایان بخش این برنامه بود.

نفرات اول به طور مشترک : امیر کاوه و ژوان جوانمردی به طور مشترک به عنوان نفر اول و روژینا احمد زاده نفر دوم، مرضیه صالحی پور و سارو یوسفی به طور مشترک به عنوان نفر سوم مهرواره من فوق العاده ام انتخاب شدند.

همچنین آثار اعضا مهتا الماسی، نیکسا صمدی نیا، فاطمه خلیلی قابل تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است در این مهرواره از آثار برتر با اهدای لوح و هدیه تقدیر خواهد شد و آثار برتر این مهرواره در نشریات محلی به چاپ خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =