توانمند سازی مربیان و کارکنان در اجرای طرح هاتف

جلسه شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری استان اصفهان با هدف توانمند سازی مربیان و کارکنان در اجرای هاتف و گسترش هنرهای بومی و سنتی خاص استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های آموزشی و پژوهشی در توانمند سازی مربیان و کارکنان در اجرای طرح هاتف گفت: استعداد یابی اعضا با تاکید بر گسترش هنرهای بومی و سنتی خاص استان اصفهان جز اولویت های آموزشی سال ١۴٠٠ کانون استان اصفهان است. 

وی به اهمیت آموزش های در نظر گرفته شده ویژه اعضای انجمن ها و مربیان برگزار کننده کارگاههای عمومی و تخصصی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: تولیدات فاخر فرهنگی،هنری و ادبی در راستای آموزش های برگزار شده از دیگر اهداف آموزشی است. 

مدیر کل کانون استان اصفهان ضمن تاکید بر برنامه ریزی و برگزاری آموزش های دینی و قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان گفت: پیش بینی کارگاههای برخط (مجازی) با رویکرد دینی و قرآنی در دستور کار مربیان قرار گرفته است. 

قلمکاریان ادامه داد: برگزاری دوره های نقد شعر و داستان، فیلم سازی، سرود و قصه گویی ویژه اعضای انجمن های کانون با هدف هر چه بهتر برگزار شدن نشست ها و در راستای شرکت پرشور علاقه مندان در  جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می شود.

شایان ذکر است نشست شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری استان اصفهان با حضور مدیر کل کانون، کارشناسان مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و کارشناس آموزش کانون استان اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =