کد خبر: 304672
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
بازدید 218
هم‌اندیشی کارشناسان کانون بوشهر در خصوص بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

جلسه هم‌اندیشی استان بوشهر در خصوص برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در تاریخ ۳۱ فروردین ماه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، جلسه هم‌اندیشی استان بوشهر در خصوص برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار شد .

 رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر در جلسه هم‌اندیشی که در تاریخ ۳۱ فروردین ماه به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به انتشار فراخوان بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت : این جشنواره با شعار «آینده ساختنی است» و در محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) منتشر شده است که باید به نحوی شایسته در اختیار کلیه اعضای کودک و نوجوان علاقمند به مبحث قصه و قصه گویی گذاشته شود.

مهشید جهازی کارشناس مسئول فرهنگی استان بوشهر و  رابط جشنواره قصه‌گویی نیز در این نشست به تشریح بخش‌های مختلف بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پرداخت و اعلام کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا بیست و سومین جشنواره قصه گویی به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقمندان تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ فرصت در اختیار دارند تا با مراجعه به نشانی www.kanoonfest.ir  نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

در ادامه این نشست مهری دشت دار کارشناس فرهنگی استان به معرفی ارکان و اعضای دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی پرداخت و به تشریح اهداف، شعار و محورهای موضوعی این‌دوره از جشنواره اشاره کرد.

سارا نکیسا کارشناس آموزش و پژوهش و رابط روابط عمومی نیز ضمن ارائه‌ی گزارش کوتاهی از اقدامات صورت‌گرفته در زمینه‌ی اطلاع رسانی عمومی جشنواره قصه‌گویی اظهار داشت در بخش پژوهش نیز استان بوشهر برای جشنواره پیش رو حضور فعال خواهد داشت و از بار علمی و دانش مربیان و محققان استانی استفاده خواهیم کرد .

احسان رضایی کارشناس انفورماتیک در بخش پایانی این نشست به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری نشست‌های مختلف در فضای مجازی در رابطه با جشنواره قصه گویی پرداخت و گفت به کمک واحد فرهنگی و آموزش به نحوی برنامه‌ریزی شده است که در هر هفته یک نشست تخصصی در فضای مجازی برگزار خواهد شد .

این نشست که با ارائه پیشنهادات مختلف از سوی کارشناسان در خصوص اجرای با کیفیت جشنواره همراه بود پس از دو ساعت گفتگو و تبادل نظر به پایان رسید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =