کد خبر: 304679
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
بازدید 689
تقدیر کانون فارس از کودک قهرمان، محمدطاها آرمند

مدیر کل کانون فارس از محمدطاها آرمند که در حادثه‌ی آتش‌سوزی و طی نجات دوستانش از خودروی ‌آتش گرفته، به شدت دچار سوختگی شده، تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، محمدطاها آرمند 9 ساله توانست جان ۴ نفر از دوستانش را در یک حادثه آتش‌سوزی در شهر خرم‌بید استان فارس نجات دهد. متأسفانه این کودک طی این عملیات دچار سوختگی شدیدی شده است و تحت درمان و عمل‌های مختلف جراحی است. لوح تقدیر و هدیه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به همراه کارت عضویت رایگان در کانون به او اهدا شد.

در متن لوح تقدیر او آمده است:

دوست کودک و قهرمانم

فداکاری و مقدم داشتن دیگران بر خود، در روایات اسلامی امری پسندیده شمرده شده است. ایثار نیکوترین احسان و بالاترین مراتب ایمان به خداوند و اعتقاد به آن لازمه‌اش از خودگذشتگی است. شما با عقیده‌ی پاک، برای نجات دوستانتان از جان گذشتید و این کار بسیار ارزشمند است. این تقدیرنامه به پاس آن همه ایثار و از خودگذشتگی به شما اهدا می‌شود. همچنین مایه مباهات است که از این پس، شما به عنوان عضو افتخاری می‌توانید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌بید فعالیت داشته باشید.

برای این کودک قهرمان، بهبودی کامل آرزو می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =