«عکاسی با موبایل» موضوع نشست انجمن عکاسان نوجوان کانون سیستان و بلوچستان

هفدهمین نشست انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با موضوع عکاسی با موبایل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، هفدهمین نشست انجمن عکاسان نوجوان کانون استان برگزار شد.

مدرس کارگاه در این نشست مجازی، عکاسی را پرمخاطب‌ترین هنر امروز جهان دانست که با حضور خود و به واسطه‌ی ایجاد یک زبان مشترک، تاثیر بسیار زیادی بر فرهنگ‌ها و آیین‌های مردم داشته است.

حوری داوودی سپس با مروری بر بحث‌های نشست‌های گذشته‌ی انجمن، همچون انواع شاخه‌های عکاسی و کاربرد آن در علوم گوناگون، داشتن تفکر و اندیشه را در این هنر امری ضروری دانست.

وی در ادامه انواع گوشی، دوربین‌ها و ویژگی‌های هر دوربین را برای اعضای انجمن معرفی کرد و تنظیم‌های عمومی این دوربین‌ها را، همراه با ارسال عکس به گروه، به آنان آموزش داد.

داوودی هم‌چنین نکاتی چون انتخاب سوژه، نزدیک شدن به آن، صبوری،  پاکیزگی لنز دوربین، مراقبت از لنز، استفاده از سه پایه، چگونگی ویرایش عکس و در نهایت تمرین مداوم را برای یک عکسبرداری مناسب، به عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یادآور شد.

وی در این نشست انجمن یک جزوه شامل نکته‌های مورد نیاز اعضا را برای استفاده‌ی آنان به اشتراک گذاشت و مطالعه را یکی از ضرورت‌های موفقیت در این هنر دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =