تقدیر از مربیان واحد سیار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان سیستان و بلوچستان: رشد فکری و ایجاد امید و شوق کتابخوانی، در کودکان و نوجوانان حاشیه‌ی شهرها و روستاها مرهون تلاش‌های صادقانه‌ی مربیان سیار است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از مربیان واحد سیار کانون استان در روز جهانی کتابخانه‌های سیار تقدیر شد.

مدیرکل کانون استان، در نشستی که به همین منظور برگزار شد، با اشاره به تاریخچه‌ی شکل‌گیری این فعالیت در جهان و ایران گفت: هدف از آغاز این حرکت را کتاب‌رسانی به کودکانی که ساکن روستاها و حاشیه‌ی شهرها بودند دانست و افزود: انس با کتاب و لذت همنشینی با آن می‌تواند مسیر آینده‌ی کودکان را با روشنی پیوند بزند.

معصومه هادی در ادامه‌ی این نشست صمیمی با بیان این نکته که واحد سیار کانون همواره باعث سربلندی و افتخار کانون بوده با برشمردن بخشی از فعالیت‌های این واحد، از همکاران قدردانی کرد و تلاش‌های آنان را برای آگاهی‌بخشی به مخاطبان ستود.

وی در این بخش از سخنان خود خطاب به همکاران واحد سیار گفت: رشد فکری و ایجاد امید و شوق کتابخوانی، در کودکان و نوجوانان حاشیه‌ی شهرها و روستاها مرهون تلاش‌های صادقانه‌ی شماست و برکات آن به شما بازخواهد گشت.

هادی هم‌چنین در خصوص بزرگتر شدن ناوگان سیار کانون در آینده‌ای نزدیک، اظهار امیدواری کرد دایره‌ی ارایه‌ی خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فرزندان این سرزمین گسترش یابد تا در سایه‌ی آن کودکان بیشتری با توانمندی برای ساختن آینده پرورش یابند.

گفتنی است در پایان مدیرکل کانون با اهدای لوح و هدیه از مربیان سیار قدردانی کرد. در بخشی از این لوح آمده است: بدین‌وسیله  با تبریک روز جهانی کتابخانه‌های سیار از تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در این واحد ، که شور و نشاط و دانایی را به کودکان و نوجوانان در دورترین نقاط این سرزمین پهناور هدیه می‌کنید، صمیمانه قدردانی می‌نمایم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =