کارگاه آموزشی "قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای"

کارگاه اموزشی با موضوع قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جهت آشنایی بیشتر اعضا و علاقه مندان شرکت کننده در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این کارگاه آموزشی که در فضای مجازی و با حضور اعضای انجمن های قصه‌گویی برگزارشد، صادق کیانی مقدم مدرس قصه‌گویی و مسئول کمیته بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خصوص ضرورت قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای در دنیای امروز که به نوعی برگرفته از داستان‌های مینی‌مال است و عموم مردم به آن رغبت دارند مطالبی را عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اصول و قواعد تولید قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نسبت به سال گذشته تغییر عمده‌ای یافته است، و برای کیفیت مطلوب تصویر و صدا و نور و یکدستی تصویر و بهره‌مندی از نمادها، تصاویر، انیمیشن، فیلم و نقاشی مورد تاکیده است و قصه‌گو باید با تکیه بر خلاقیت قصه خود را به بهترین شکل ممکن تولید کند.

اعضای انجمن در این کارگاه با ضرورت و اهمیت قصه‌گویی و توجه به انتخاب و پرداخت متن مناسب با روحیه و توانایی‌ها و قابلیت‌های هر قصه‌گو نیز آشنا شدند.

این نشست آموزشی نیز با هدف ارتقای توانمندی قصه‌گویان شرکت کننده در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی توسط انجمن قصه‌گویی استان برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =