عرضه‌ی بیش از ۴۵۰ نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون در فروشگاه‌های‌ اینترنتی

نسخه الکترونیکی و صوتی بیش از ۴۵۰ عنوان از کتاب‌های داستان و شعر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروشگاه‌های اینترنتی طاقچه و فیدیبو عرضه شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آثار عرضه شده در فروشگاه اینترنتی طاقچه بر اساس طبقه‌بندی سنی در کانون شامل ۸۱ عنوان برای گروه سنی نوگام (۲+)، ۱۵ عنوان برای گروه سنی نوباوه (۴+)، ۶۱ عنوان برای گروه سنی نوخوان (۷+)، ۵۳ عنوان برای گروه سنی نونهال (۹+)، ۴۳ عنوان برای گروه سنی نونگاه (۱۲+) و ۹۱ عنوان برای گروه سنی نوجوان (۱۵+) است.
هم‌چنین ۱۲ عنوان کتاب تخصصی ویژه اولیا و مربیان و بیش از ۷۰ عنوان کتاب در حوزه‌های اطلاعات عمومی، اعتقادی، آموزشی، تاریخی، نمایش‌نامه و مذهبی در پایگاه اینترنتی طاقچه بارگذاری شده تا علاقه‌مندان بتوانند خریداری یا به‌صورت برخط آن‌ها را مطالعه کنند.
در همین‌ حال بیشتر این کتاب‌ها آثار تجدید چاپ شده و یا کتاب‌هایی است که بیش از چهار ماه از تاریخ انتشار آن از سوی مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری سپری شده است.
یادآوری می‌شود همکاری انتشارات کانون با فروشگاه کتاب‌های الکترونیکی «طاقچه» از ابتدای آبان سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.
همچنین در سایت فیدیبو۲۰ عنوان کتاب صوتی کانون با صدای هنرمندان مشهور کشور بارگذاری شده که شامل ۱۸ مجموعه شعر و ۲ رمان نوجوان برای گروهای سنی مختلف ۲ تا ۱۵ سال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =