کد خبر: 304765
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
درخشش اعضای نوجوان کانون در جشنواره شعر «تا دریا»

۱۲ نوجوان دختر عضو انجمن شعر کانون پرورش فکری هرمزگان به اختتامیه جشنواره شعر «تا دریا» راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ ۱۲ نفر از  اعضای انجمن شعر کانون پرورش فکری هرمزگان به اختتامیه جشنواره ادبی «تا دریا» راه یافتند.

مسلم محبی مسول انجمن ادبی شعر و دریا با اعلام این خبر گفت: به همت انجمن ادبی شعر و دریا هرمزگان، نخستین دوره جشنواره ادبی ویژه نوجوانان زیر بیست سال هرمزگانی با هدف کشف نام های جدید در این عرصه، به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: از بین نود و سه شاعر شرکت کننده بیست و شش نفر برای شعرخوانی در اختتامیه و شرکت در کارگاه‌های ادبی انتخاب شده‌اند.

محبی ضمن سپاس از داوران جشنواره اعلام کرد: به منظور این که شناخت قبلی هیچ گونه شائبه ای در قضاوت ایجاد نکند سه شاعر توانمند خارج از استان؛ اصغر کرمشاهی از کرمان و مریم حقیقت از فارس و سیما نوذری از بوشهر داوری این جشنواره را عهده‌دار شدند.

اختتامیه این جشنواره آخرین چهارشنبه اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است عطیه بخشی، هستی جعفرپور، همتا جعفرپور، رقیه حیدری‌زاده، انسیه خادمی، مریم خورشیدی، نازنین زارعی، راضیه عمرانی، رویا محمدی، انیس موحدی، لیلا هرمزی و فاطمه یاس پورارژنگی، ۱۲ نوجوانی هستند که از انجمن شعر کانون پرورش فکری هرمزگان به اختتامیه این جشنواره راه یافته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =