پویش مردمی «من قصه را دوست دارم» برگزار می‌شود

همه علاقمندان شامل گروه های سنی کودکان و نوجوانان، زنان و مردان، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می توانند در پویش مردمی «من قصه را دوست دارم» شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پویش مردمی «من قصه را دوست دارم» با هدف حفظ میراث کهن قصه گویی و دعوت از همه علاقمندان به هنر قصه‌گویی برگزار می شود.  

به گفته عفت تفضلی نماینده انجمن قصه گویی: با توجه به در پیش بودن مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی و با نگاه به شعار آینده ساختنی است، هرمزگانی ها با قصه‌گویی این سنت دیرینه را پاس می‌دارند.

عفت تفضلی افزود:  در همین راستا همه علاقمندان شامل گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان، زنان و مردان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌توانند در پویش مردمی من قصه را دوست دارم، شرکت نمایند.

مسئول انجمن قصه گویی استان هرمزگان گفت: این پویش با موضوع دعوت به قصه‌گویی، با هدف حفظ سنّت دیرین قصه گویی و ترویج آن  و انتقال آن به نسل کودک و نوجوان برگزار می شود.

وی افزود علاقمندان می توانند فیلم قصه گویی خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت  ۱۴۰۰ به دبیرخانه قصه‌گویی ازطریق شماره  واتساپ ۰۹۹۰۸۷۱۷۹۵۶  ارسال نمایند.

گفتنی است آثار در قالب ویدئو و حدّاکثر زمان ۹۰ ثانیه قابل ارائه می باشد. فیلم ها می بایست به صورت افقی ضبط شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =