کارگاه آموزشی تولید و تدوین قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای

انجمن قصه گویی نوجوان کانون خراسان جنوبی در راستای آشنایی بیشتر اعضا و علاقه‌مندان به شرکت در بخش۹۰ ثانیه‌ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کارگاه آموزشی تهیه و تدوین این قصه‌ها را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، در این کارگاه که با تدریس احسان بلوری کارشناس فرهنگی واحدهای سیار و پستی استان به صورت مجازی به مرحله‌ی اجرا در آمد، استفاده از نرم افزارهای موبایلی جهت تولید و تدوین این گونه از قصه ها تشریح شد.

در ادامه «بلوری» نحوی کار با  نرم افزار Inshot را به عنوان یکی از نرم افزارهای پرکاربرد جهت استفاده از نمادها، تصاویر و صداگذاری و... را  برای مربیان و اعضای حاضر در این کارگاه بیان کرد و به سوالات آنان پاسخ گفت.

گفتنی است بر اساس فراخوان این جشنواره، قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و قصه گو باید با تکیه بر خلاقیت در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای به روایت قصه خود در محورهای موضوعی «من و کرونا شامل روایت ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان، روایت زندگی در روزهای قرنطینه، روایت مهربانی و همدلی با دیگران و...» و همچنین  «دیروز غرور آفرین، فردای افتخار آفرین اعم از روایت جانفشانی‌های سربازان و رزمندگان انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم، شهدای هسته ای،  و قهرمانان حوزه علم و دانش» بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =