نشست تخصصی «طراحی اسباب‌بازی در چهارچوب آموزشی و هیجانی»

«طراحی اسباب‌بازی در چهارچوب آموزشی و هیجانی» عنوان نشستی تخصصی است که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور فابیو گواریچی طراح اسباب‌بازی از کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.
نشست «طراحی اسباب‌بازی در چهارچوب آموزشی و هیجانی» در ادامه نشست‌های تخصصی رویداد ملی اسباب‌بازی ساعت ۱۸:۳۰ ‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود.
بر همین اساس در این نشست که با همکاری دانشگاه پلی‌تکنیک میلان برگزار می‌شود، گواریچی درباره اهمیت چهارچوب‌های آموزشی و هیجانی در طراحی یک اسباب‌بازی موفق سخن خواهد گفت.
گواریچی؛ مخترع، طراح، علاقه‌مند به اسباب‌بازی و محصولات آموزشی و متخصص استراتژی طراحی و مدیریت است. او در سال ۲۰۱۵ پس از ۱۰ سال همکاری با شرکت‌های مطرح و همچنین موسسه‌هایی مانند دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و بنیاد اوتیسم ترنتینو، شرکت ثبت اختراع و طراحی مستقر در میلان و متخصص خدمت به صنعت اسباب‌بازی را با نام toy تأسیس کرد.
وی همچنین در حال حاضر استاد مدعو در دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و مشاور طراحان و شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه اسباب‌بازی است.
علاقه‌مندان برای حضور در نشست «طراحی اسباب‌بازی در چهارچوب آموزشی و هیجانی» می‌توانند به بخش پیام خصوصی صفحه اینستاگرام ایده‌آزاد اسباب‌بازی به نشانی ideaazad مراجعه کنند.
یادآوری می‌شود این نشست از سوی اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =