کد خبر: 304814
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
مربی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه آسمانی شد

مرحومه «مریم کامدوست»، مربی‌مسئول فرهنگی مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، پس از تحمل چند روز جراحات ناشی از تصادف با خودرو، غروب روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ درگذشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مربی‌مسئول فرهنگی مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، در اثر سانحه تصادف درگذشت.

مرحومه «مریم کامدوست»، مربی‌مسئول فرهنگی کانون استان کرمانشاه و متولد ۱۳۵۸ بود.

او علاوه بر انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری، طراحی و ساخت چندین عروسک ویژه نمایش‌های عروسکی، جشنواره‌های عروسکی استانی و کشوری، و...را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

مرحومه کامدوست، در نمایش‌نامه‌نویسی، تولید نمایش عروسکی، داوری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، طراحی و اجرای دکور برنامه‌های و جشنواره‌های استانی و کشوری، ترویج کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، و ...حضوری فعال داشت و آثار بسیاری در همه این زمینه‌ها از او باقی مانده است.

این همکار هنرمند، طی سانحه تصادف، به کُما رفت و متاسفانه پس از چند روز تحمل جراحات ناشی از این حادثه دلخراش، سرانجام در غروب روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

مرحومه مریم کامدوست، با مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری کرمانشاه، روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، در قطعه هنرمندان این شهر به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =