کد خبر: 304885
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
بازدید 251
قصه گویی اعضای کانون لرستان در برنامه رادیویی آفتاب مهتاب

اعضای مراکز فرهنگی هنری ثابت شماره یک خرم آباد و مرکز سیار شهری شماره یک در برنامه رادیویی آفتاب مهتاب به اجرای قصه گویی می پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: محمد جوادمحمدی مدیر کل کانون لرستان از همکاری کانون با رادیو لرستان خبر داد و گفت: به منظور اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون با هماهنگی های به عمل آمده از سوی اداره کل کانون لرستان با تهیه کننده برنامه رادیویی «آفتاب مهتاب» صداوسیمای مرکز لرستان، اعضای مرکز ثابت شماره یک خرم آباد و مرکز سیار شهری شماره یک به اجرای قصه گویی می پردازند.
محمدی افزود : دراین برنامه رادیویی «آفتاب مهتاب» با اجرا ، نویسندگی و تهیه کنندگی شهرزادمظفری اعضای کودک ونوجوان عضو کانون قصه های خود را اجرا می کنند ومحمدرضا شاهیوند مربی کتابخانه سیار شهری خرم آباد اعضای قصه گوی کانون را به این برنامه معرفی می کند.
وی اضافه کرد: با شعار «آینده ساختنی‌ست » ومحورهای موضوعی امیدها، آرزوها، شادی ها، غم ها، ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه های مختلفت زندگی) اعضا به اجرای قصه گویی می پردازند و تاکنون اجرای اعضا در تعدادی از برنامه مناسبتی با موضوع ماه مبارک رمضان و کرونا ویروس از این رادیو پخش شده است که در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
لازم به یادآوری است: برنامه رادیویی «آفتاب مهتاب» به صورت یک روز در میان ساعت۱۰ صبح از رادیو لرستان پخش می‌شود.
محمدی در ادامه به برگزاری بیستوسومین جشنواره بینالمللی قصهگویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی اشاره کرد و عنوان داشت: علاقهمندان در حوزههای مختلف میتوانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبتنام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
وی بیان داشت: فرآیند اجرایی جشنواره از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و علاقه مندان تا تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ می توانند ثبت نام کنند و مرحله پایانی جشنواه در آذر امسال و همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =