فراخوان مهرواره‌ی ادبی « نخل‌های سربلند» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های گلستان و خوزستان با هدف قدردانی، گرامی‌داشت یاد و خاطره و بازتاب ایثارگری‌های مدافعان هشت سال دفاع مقدس و جان برکفان امنیت کشور، فراخوان مهرواره ادبی «نخل‌های سربلند» را منتشر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، رویداد مهرواره ادبی «نخل‌های سربلند» به‌مناسب سال‌روز آزادسازی خرمشهر و گرامی‌‎داشت یاد و خاطره‌ی شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت، در دو قالب ادبی شعر و داستانک برای گروه‌های سنی ۱۲+(نو نگاه)، ۱۵+ (نوجوان )تا ۱۸سال و اعضای ارشد (تا۲۲سال) مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان‌های گلستان و خوزستان برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان مهرواره نخل‌های سربلند علاقه‌مندان می‌توانند با موضوع‌های« حماسه‌ی هشت سال دفاع مقدس» و « سال‌روز آزاد سازی خرمشهر» به خلق اثر بپردازند.

در همین حال علاقه‌مندان در بخش «شعر» می‌توانند در تمام قالب‌های کلاسیک و آزاد اثر خود را ارسال و در بخش «داستانک» نیز ۲۵۰ کلمه (یک صفحهa۴) در قالب فایل word با فونت Bnazanin ۱۴ ارسال کنند.

شرکت کنندگان در این مهرواره می‌توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت به مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان و شهرستان خود تحویل داده و یا از طریق سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان به آدرس https://golestan.kpf.ir/submit بارگذاری کنند.

تاریخ اعلام برگزیدگان این مهرواره ۳ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شده که طی آن از ۳ اثر برگزیده در هر بخش تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =