برگزاری نشست  مربیان هنری و ادبی با حضور کارشناسان کانون کهگیلویه و بویراحمد

نشست مربیان هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل و کارشناسان و مربیان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، کارشناسان و مربیان هنری و ادبی کانون استان در نشستی به بررسی و فعالیت‌های مهم اعضاء کودک و نوجوان پرداختند.

مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: از مربیان هنری و ادبی انتظار می رود فعالیت های خود را در انجمن‌های تخصصی و کلاس های انلاین مراکز پر رنگ تر از گذشته انجام دهند.

کبری اخلاقی نیا به ارتقا سطح آموزشی مربیان اشاره کرد و اظهار داشت: تولید محتوا با کیفیت مناسب توسط مربیان ادبی و هنری از ضروریات است که کارشناسان باید به این امر مهم توجه داشته و همچنین آموزش‌ها باید فرآیند محور بوده که کودک و نوجوان در پایان آموزش بر مهارت‌ها و دانش او  در آن زمینه افزوده شود.   

وی ادامه داد: با توجه به نیاز کودکان و نوجوانان محتوا تولید شود که باید ابتدا نیازسنجی صورت گیرد.

شایان ذکر است: در بخش دیگر این نشست نیز کارشناسان و مربیان هنری و ادبی به گفتگو درباره فعالیت‌های هنری و ادبی انجام شده و برنامه‌های پیش رو در سال ۱۴۰۰ ، بررسی و اهمیت انجمن‌های ادبی وهنری ، مشارکت و حضور در فراخوان‌های مختلف  ، وهمچنین تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =