تقدیر از مدیران فعال مدارس در زمینه همکاری با کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران در زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: هر کودک و نوجوان «دنیای منحصر به فردی» است که با پرورش صحیح می‌تواند «شاهکار» خلق کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، به مناسبت هفته‌ی معلم از مدیران مدارسی، که بیشترین همکاری را با کانون و کانون زبان ایران در زاهدان داشته‌اند، تقدیر شد.

مدیرکل کانون استان در یکی از این نشست‌ها، که به همین مناسبت برگزار شد، در دیدار با نماینده‌ی دبیرستان حضرت علی‌بن‌ابیطالب(ع) ضمن تبریک هفته‌ی معلم و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی همه‌ی معلمان گفت: جامعه‌ی مخاطب مشترک و هدف مشترک جهت هموار کردن مسیر ساختن آینده‌ای بهتر برای نسل نوخواه امروز، از برنامه‌هایی است که با همت و هماهنگی همه مسئولان فرهنگی و تربیتی تحقق می‌یابد. معصومه هادی در ادامه افزود: وظیفه‌ی ماست که شرایط را برای فرزندان عزیز این مرز و بوم به‌گونه‌ای فراهم کنیم تا امکان بروز قابلیت‌ها و استعدادهای آنان میسر شود.

وی سپس با بیان این نکته که برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکمیل کننده‌ی فعالیت‌های مدرسه است، عنوان کرد: آنجا که دانش‌آموز در مقابل انبوه آموزش‌ها دچار چالش می‌شود، فعالیت‌های هنری و ادبی کانون به روح جستجوگر و زیبایی‌خواه او پاسخ می‌دهد و تجلی‌بخش استعدادهای او خواهد بود.

وی در پایان گفت: هر کودک و نوجوانی دنیای «منحصر به فردی» است که با پرورش صحیح می‌تواند شاهکار خلق کند.

گفتنی است پیش از این نیز از معلمان و مدیران مدرسه‌های بهشت و شهید نامجو تقدیر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =