فریاد ‌رهایی در فضای مجازی/ حمایت کانونی‌ها از انتفاضه ملت فلسطین

کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اجرای فعالیت‌های هدف‌مند بر بستر فضای مجازی، حمایت همیشگی‌شان از انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را به‌نمایش‌گذاشتند.

به گزارش‌روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، همه‌گیری ویروس کرونا و ضرورت رعایت‌شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز مانعی برای حمایت و همراهی با انتفاضه ملت فلسطین نشد و کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری استان گیلان در سایه برنامه‌ریزی و اجرای آگاهانه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، رهایی قدس شریف از چنگال دژخیمان صهیونیست را بر بستر فضای مجازی فریادکشیدند.

این درحالی‌است که بیش‌از ۷۰سال مبارزه آزادی‌خواهانه ملت ستمدیده فلسطین با تدبیر بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی و نام‌گذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به‌عنوان روزجهانی قدس، پویاتر ازهمیشه به‌پیش‌رفت و درسایه همراهی تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم خط بطلانی بر حرکت‌های مستکبران، حکومت‌های وابسته منطقه و توهم «معامله قرن» کشید.

برهمین‌اساس نیز مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان با هدف نمایاندن هرچه بیش‌تر مظلومیت ملت مسلمان فلسطین و حمایت از انتفاضه مردمان رنج‌کشیده این سرزمین، نسبت به اجرای فعالیت‌های هدف‌مند و تولید محتوا در فضای مجازی اقدام‌کردند.

مشارکت در برگزاری مسابقه نقاشی و ساخت کلیپ، معرفی‌وقایع و ایام و آشنایی هرچه‌بیش‌تر آینده‌سازان با چگونگی اشغال فلسطین و روند شکل‌گیری مبارزات این ملت برای آزادی قبله نخستین مسلمین ، ازجمله این برنامه‌ها بود که با آماده‌سازی نماهنگ و  سرود از سوی کانونی‌ها و انتشار آن در فضای مجازی همراه‌شد.

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری درهمین‌حال، حضوری موثر درکارگاه‌های عمومی برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان داشتند و با اجرای فعالیت‌های معرفی کتاب، خوانش‌شعر و قصه‌گویی ‌همراهی همیشگی خود با مردم مسلمان فلسطین، به ویژه کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =