درخشش مجدد کانون در ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی کشور برای کسب وضعیت خوب

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال برای اولین بار در آستانه رسیدن به وضعیت «خوب» در ارزیابی سازمان اداری و استخدامی از دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اعلام نتایج اولیه جشنواره شهید رجایی، امتیاز کانون در بخش شاخص‌های عمومی ارزیابی از مرز ۶۵۰ امتیاز گذشت. این مهم در حالی است که در سال ۹۷ و ۹۸ کانون به ترتیب موفق به کسب ۳۴۸ و ۴۹۰ امتیاز از هزار امتیاز شده بود که با مقایسه این اعداد می‌توان روند رشد پرشتاب کانون در جشنواره شهید رجایی را مشاهده کرد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به‌ شکایات کانون پرورش فکری به تشریح این موفقیت پرداخت و گفت با توجه به اینکه میزان قابل توجهی از هزار امتیاز شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد در گرو کاهش تعداد نیروی قراردادی مازاد و تعداد پست سازمانی دستگاه بوده است، امتیاز به دست آمده در سال ۹۹، بدون کسب امتیاز از این شاخص‌ها، نشان‌دهنده عملکرد مطلوب کانون در اجرای دقیق انتظارات دولت از دستگاه‌های اجرایی است.
محمدعلی مقیمی این‌ موفقیت را مرهون زحمت‌های همه همکاران نجیب کانون و حمایت‌های مدیرعامل از بخش ارزیابی عملکرد دانست و افزود در بخش شاخص‌های اختصاصی نیز کانون در سال ۹۷ به ۷۳۴ امتیاز و در سال ۹۸ به ۸۱۲ امتیاز نایل شده است ‌و پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۹ امتیاز کانون در این بخش از ۹۰۰ امتیاز عبور کند که در این صورت کانون با کسب حداقل ۱۵۰۰ امتیاز از ۲هزار امتیاز برای اولین بار در تاریخ خود در زمره دستگاه‌های «خوب» کشور از منظر دولت قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد دستگاه‌های در وضعیت خوب از مزایای مترتب بر بند ۶ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری و برقراری فوق‌العاده کارایی برای کارکنان دارای عملکرد برخوردار می‌شوند که امید ‌است با تداوم موفقیت‌های کانون شرایط این پرداخت برای همکاران‌ فراهم‌ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =