سومین جلسه دبیرخانه استانی جشنواره قصه گویی در آذربایجان غربی برگزار شد

سومین جلسه دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی صبح روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی رئیس جشنواره استانی و مدیرکل کانون آذربایجان غربی در این جلسه ضمن تأکید بر رعایت استانداردهای مندرج در شیوه نامه‌ی ستاد مرکزی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، حرکت در چارچوب این شیوه نامه را رکن اصلی حصول نتایج مطلوب در طی فرآیند اجرائی جشنواره عنوان کرد.

زاهدی گفت: با توجه به اضافه شدن دو بخش جدید «قصه‌گوی برتر» و «پادکست» به این دوره از جشنواره و همچنین انتشار فراخوان بخش علمی جشنواره، لزوم تشریح جزئیات بخش‌های مذکور جهت تسهیل ثبت نام علاقه‌مندان باید در رأس جلسه‌های توجیهی دبیرخانه قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه، سایر اعضای دبیرخانه اعم از مدیر اجرایی، مسئول دبیرخانه و مسئول روابط عمومی به ارائه گزارش از فعالیت حوزه‌های مربوطه از زمان آغاز به کار دبیرخانه استانی جشنواره پرداختند.

بررسی اقدامات آتی واحدهای مختلف دبیرخانه استانی در ادامه فرآیند جشنواره از دیگر محورهای این جلسه بود.

ثبت نام در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ فروردین با شعار «آینده ساختنی است» در سه محور امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی آغاز شده است که این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در رقابت صحنه‌ای جشنواره در سه گروه سنی دختر و پسر (۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تا ۱۵ خرداد می توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =