کسب رتبه سوم مربی کانون استان قزوین در نخستین مهرواره‌ی ملی قصه‌گویی«از یلدا تا نوروز»

مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین رتبه سوم نخستین مهرواره قصه‌گویی مجازی«از یلدا تا نوروز» را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در نخستین مهرواره ملی قصه‌گویی«از یلدا تا نوروز»، که  با محوریت قصه‌های زندگی ساز برگزار شد، مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد از سوی انجمن قصه‌گویی کانون استان خوزستان به عنوان رتبه سوم گروه سنی 18 سال به بالا معرفی شد.

بر این اساس در بخش بزرگسال این مهرواره «اعظم نوری زاده» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد کانون استان قزوین با روایت قصه«بهترین دارو»عنوان سوم را به دست آورد.

گفتنی است؛ داوری این مهرواره را مریم فهیم پور،  زینب موسوی و آسیه رحمتی از قصه گویان مطرح استان خوزستان و برگزیدگانِ جشنواره های استانی و ملی و بین المللی قصه گویی، برعهده داشتند.

 بنا بر اعلام انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان نخستین مهرواره‌ی ملی«از یلدا تا نوروز»، با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست استان، در اواخر آذر ماه ۱۳۹۹ با هدف ارزش نهادن به سنت‌های کهن شب یلدا و عید باستانی نوروز، همچنین گسترش و اشاعه‌ی فرهنگ قصه‌گویی، منتشر شد و و در مرحله پایانی آن ۶۰ قصه از شهرها و استان‌های مختلف کشور به مرحله‌ی نهایی داوری راه یافته و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =