کد خبر: 305058
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
بازدید 96
تکمیل و تجهیز پروژه‌های  عمرانی در سال سخت ۱۳۹۹

بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون اداری‌مالی کانون استان در دفتر معاون هماهنگی برنامه بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حضور یافت و در مورد تخصیص اعتبار و مساعدت‌های مالی با وی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط ‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه سیدحسین رضوی‌نیا در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حضور یافت و با سیدمهدی وفایی به گفتگو نشست.
در ابتدای این دیدار، مدیرکل کانون استان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات، گزارشی از تکمیل پروژه‌های این دستگاه فرهنگی در طی یکسال و ‌نیم مسئولیتی که به عهده گرفته ‌است ارائه کرد.
ضرابی‌زاده به تکمیل پروژه‌هایی هم‌چون مراکز فرهنگی‌هنری لالجین، قهاوند و هم‌ چنین طبقه فوقانی مرکز سرکان اشاره کرد و بیان داشت، با وجود اعتبارات کم با حمایت استاندار محترم و همکاران ایشان به تکمیل این پروژه‌ها اقدام و آن‌هارا افتتاح کردیم و نیز مشکل بزرگ مرکز شماره ۵ همدان با مشارکت سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری حل شده و این کتابخانه استیجاری را به فرهنگسرای شهرداری انتقال دادیم.  
وی هم‌چنین به پروژه‌ی مرکز فرهنگی‌هنری شهرک مدنی اشاره کرد و بیان داشت، بعد از حدود ۱۲ سال به یاری خداوند و مساعدت استاندار و فرماندار محترم، این پروژه بنا به قولی که مدیرکل نوسازی مدارس استان داده است تا پایان خردادماه تکمیل و به کانون پرورش فکری تحویل داده خواهد شد اما دغدغه‌ی مهمی که وجود دارد تجهیز این مرکز فرهنگی‌هنری است که بنا داریم تحت هر شرایطی این مکان فرهنگی جهت استفاده‌ی کودکان و نوجوانان منطقه آماده شود.
سیدمهدی وفایی نیز بعد از استماع بیانات مدیرکل کانون استان ضمن تشکر از وی و همکارانش، با ابراز علاقه به کانون و خرسندی از این خبر بیان داشت: کانون به عنوان نهادی است که وظیفه‌ی پرورش فکری و فرهنگی کودکان و نوحوانان کشور به عهده‌ی اوست و از این نظر مورد توجه ماست و کشوری که به این دو مسئله اهمیت دهد، قطعا آینده‌ی درخشان و روشنی در انتظار کودکان و نوجوانانش خواهد بود.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه استان، تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های نیمه تمام کانون را بهترین خبر در این روز عنوان کرد و گفت: کانون این کارهای بزرگ را در سال سخت ۱۳۹۹ انجام داده که به این جهت به شما و همکاران‌تان تبریک و خسته نباشید می گویم. به همین دلیل مجموعه سازمان نیز تلاش می‌کند در سال ۱۴۰۰ به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نگاه ویژه داشته‌ باشد وجهت تجهیز پروژه‌ی شهرک مدنی، تمام تلاش خود را انجام دهد.
وفایی هم‌چنین قول مساعد داد که در پرداخت بدهی‌ پروژه‌های تکمیل شده نهایت کمک و مساعدت را اعمال کند.
گفتنی‌است،  این جلسه صبح روز ۲۳ اردیبهشت ماه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =