کد خبر: 305059
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
بازدید 113
برنامه‌های گرامی‌داشت عید  سعید فطر در مراکز کانون البرز

مربیان مراکز کانون کرج ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت عید فطر را مجازی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم امکان حضور اعضا در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های ویژه عید سعید فطر نیز مانند دیگر برنامه‌های این ایام به صورت غیر حضوری و در فضای کانون مجازی اجرا شد .

در مرکز هشتگرد بخش‌هایی از این ویژه برنامه به معرفی آداب و رسوم عید سعید فطر در مناطق مختلف شمال، جنوب، شرق و غرب ایران اختصاص یافت.

معرفی وقایع، روخوانی کتاب، شعرخوانی  و اجرای فعالیت اسلامی و تشریح آداب روز عید فطر از جمله نماز مخصوص این روز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مرکز بود .

در مرکز مجتمع کانون کرج نیز ویژه برنامه‌ای به همبن مناسبت در روزهای  قبل از این عید بزرگ و روز عید سعید فطر اجرا شد .

مربیان این مرکز نیز در این ویژه برنامه‌ها با بیان حدیث،شعرخوانی و معرفی وقایع این ایام را گرامی داشتند، هم چنین با توجه بهمصادف شدن ایام این عید بزرگ با روز جهانی پرستار و به جهت شیوع کرونا، بخشی از این ویژه برنامه نیز به معرفی روز جهانی پرستار و علت نام‌گذاری این روز و قدردانی از مدافعان سلامت اختصاص یافت.

انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در ساعت ۱۹ امروز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ مصادف با روز عید سعید فطر به جهت شرایط متفاوت عید امسال و ضرورت حضور خانواده ها در منازل دومین سمینار هفته جهانی نجوم را با حضور درسا امیری از اعضای فعال این انجمن و به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =