وبینار تخصصی برخط (آنلاین) در زمینه مدیریت مصرف برق با همکاری شرکت برق استان کردستان برگزار گردید

وبینار تخصصی برخط( آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با همکاری شرکت توزیع برق در زمینه مدیریت مصرف برق با هدف فرهنگسازی در بین اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیر کل کانون استان کردستان، مدیر عامل شرکت توزیع برق،مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو، معاون روابط عمومی استانداری کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، سهیلا شیخی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و نهادینه نمودن فرهنگ مدیریت مصرف برق در سنین جوانی و نوجوانی، برتداوم این گونه اقدامات تاکید کرد.

 شیخی در ادامه افزود: بهره گیری از فضای مجازی به عنوان یک فرصت، تلاش برای افزایش ارتباط با اعضا و جذب آنها و شرکت فعال و مستمر در انجمن‌های مجازی برای تبادل تجربه و آگاهی مربیان درزمینه مدیریت مصارف انرژی از جمله برق، از دیگر مواردی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه کوهسار رسولی تبار مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان ضمن قدردانی از حاضرین در وبینار  تخصصی مدیریت مصرف برق خاطر نشان کرد: فضای مجازی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشد که با برنامه ریزی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی جامعه  و همچنین ارتباط دوسویه با مراکز تعیلم و تربیت از جمله آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می توان به خوبی از آثار و دستاوردهای مثبت آن بهره گرفت و در زمینه فرهنگسازی به نتایج مطلوبی دست یافت.

وی بااشاره به این که به دلیل شرایط کرونایی، عمده دوره های آموزشی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به انجام رسیـده و این مهـم استمـرار خواهد داشت تصریح کرد:  این وبینار برای اولین بار دراین سطح به صورت  (آنلاین) با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان و با حضور مربیان فرهنگی ،هنری و ادبی کانون استان برگزار گردیده است.

وی هدف از اجرای این وبینار را اطلاع رسانی در میان اعضا مراکز کانون در راستای فرهنگسازی در زمینه مدیریت مصرف برق بصورت مجازی با توجه به شرایط اپیدمی کرونا ویروس دانست.

در ادامه هیوا خرم معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کردستان در قالب پاورپوینت نسبت به آموزشهای لازم و ارائه پیامهای مدیریت مصرف برق به مربیان حاضر در وبینار اقدام نمود. و تاکید کرد در صورت همکاری همه قشرهای جامعه می توانیم دورهپیک سال جاری را بدون اعمال خاموشی سپری نمائیم و از همه مربیان به عنوان سفیران انرژی خواست پیام مدیریت مصرف برق را به جوانان و نوجوانان منتقل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =