بررسی تخصصی شیوه‌نامه بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی به صورت کمیته‌ای در استان بوشهر انجام شد

شیوه نامه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی به صورت مجازی و کاملا تخصصی و در قالب کمیته‌های تشکیل شده بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، شیوه نامه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی به صورت مجازی و کاملا تخصصی و در قالب کمیته‌های تشکیل شده بررسی شد.

انجمن قصه گویی شاخه استان بوشهر چهل و نهمین نشست قصه گویی خود را با موضوع بررسی تخصصی شیوه نامه بیست و سومین جشنواره قصه گویی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت روز چهارشنبه از ساعت ۱۳تا۱۵ با حضور کلیه مربیان و مربی مسئولان مراکز استان برگزار کرد.

در این نشست توجیهی که با حضور مدیرکل استان بوشهر، مدیر اجرایی جشنواره در استان، مسئول دبیرخانه استانی ، رابطین، مسئولین و دبیران بخش‌های مختلف جشنواره و کلیه کارشناسان برگزار شد ، به تشریح این بخش‌های مختلف جشنواره از جمله بخش نوجوانان و بزرگسالان و ۹۰ ثانیه ای و نیز پادکست پرداخته و مقرر شد هرکدام از این بخش‌ها با تشکیل گروه‌های خاص خود به هدایت علاقه مندان به قصه گویی بپردازند.

 در این نشست‌ بر تشریح وظایف و جلب مشارکت همه جانبه کلیه همکاران تاکید شد .

در پایان نشست به طور ویژه دستورالعمل بخش علمی این جشنواره مورد گفت‌وگو قرار گرفت و از همه‌ی علاقه‌مندان این بخش با هدایت کارشناس آموزش و پژوهش استان دعوت به همکاری به عمل آمد.

یاد آور می شود، بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سراسر کشور آغاز شده است  و علاقمندان می توانند  تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت kanoonfest.ir در یکی از بخش های ملی، بین الملل، ۹۰ ثانیه ای، تولید پادکست قصه گویی و پژوهشی و قصه گویی ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =